That stranger in the mirror, oh, that's you. Why'd you look so blue?

Ovanligt många besökare idag, alltid trevligt dock! Sitter i sängen och väntar på att bb ska börja, läser lite bloggar och lyssnar musik. Har varit i Nilli och jobbat idag, sen var vi även till vettasjärvi och granhult o satte upp lite flygblad, första gången jag besöker dom byarna, mysiga var dom iaf.

Käkade bara middag när jag kom hem och sen däckade jag i någon timma. Har kvällsfikat och suttit vid datorn resten av kvällen. Får se om jag nånsin kommer somna inatt, har så satans svårt att sova när jag sovit på dan. Ska kika runt på lite inspiration till make-uper nu! Hörs imorgon.

Pussa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback