Onsdag!

Tjoho! Var rätt längesen jag skrev här så jag tänkte slänga in ett litet inlägg såhär halv sju på morgonen.

Idag har vi sovit svinlänge, klev upp ur sängen typ fyra. Sen käkade vi köttsoppa och drog till stan innan 18, då vi skulle på systemet. Efter det for vi till mbgt, fixade mig och började dricka lite :) Lite senare knallade vi till Sanne och Marcus och satt och pratade lite innan Marie körde oss till alla tiders. Det var rätt mycket folk, vilket det ofta verkar vara. Träffade Pernilla där, väldigt trevligt!

Nu råkade jag vakna av en mardröm och kan inte somna om, älskling ligger å snarkar för fullt. Så nu ska jag ta mig ett glas vatten och sen försöka jag också!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback