Now you're just somebody that i used to know.


Hallå! Idag har jag hunnit med lite viktiga grejor. Jag vaknade och käkade min vanliga grötfrulle med mammas bröd och lite vitaminer. Sen tog jag en dusch och la mig framför tvn en stund men bestämde mig för att inte ligga och halvsova och klev upp för att skriva ut lite flygblad som ska sättas upp i diverse byar! Alltså lappar om vilka dagar och tider vi är och klipper överallt.

Vi drog även till Nattavaara för att kolla på en lokal där eftersom att vi var missnöjd med den andra vi varit i, den här kändes mycket bättre. Hoppas nu bara vi får hyra den och att hyran inte är allt för dyr! :) Tog gällivarevägen hem istället, vart ju lite längre men den andra vägen är skitdålig och tråkig. Så vi sprang in på dollar en sväng innan vi for hemåt. 

Väl hemma åt vi köttsoppa och nybakt bröd från idag, muumma! Har precis tagit en dusch, igen jaa. Är en frenetisk duschare, höhö. Nu ligger jag nerbäddad under täcket och väntar på att min älskade Karatefylla ska börja!

Vart förresten ingen rolig make-up idag, maybe tomorrow. Såg en apsnygg sminkning HÄR på hiilens blogg, kanske man borde pröva sig på den eller något liknande? Får se.

Nu ska jag stänga ner här! Puss & godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback