Like we never loved at all.

Blev less på min mörka och deprimerande bloggdesign så jag valde första bästa design och låter den se ut såhär. Ljus och enkel.

Idag har jag och mamma varit i stan flera timmar, strosat på affärer o sånt. Köpte ett svinfint OPI nagellack från Kicks, Kiss me on my tulips heter den. Sen köpte vi även några fler frisörkammar och en pincett med inbyggd lampa, sketabra!

Vi gick även på Kappahl, Dollarstore, Systemet, Kvantum och Intersport. Vi tog med mat från MD's och drog till byn efter 18 nångång. Så det var en trevlig dag spenderad med bästa mami!

Har suttit och pratat med bästis på msn ett tag, alltid kul! Väldigt längesen det hände dock. Nu ska jag hoppa i duschen och sen lägga mig under täcket och kika tv tills jag lyckas somna. Hoppas på lika vackert vårväder imorgon som det varit hela dagen idag!

Idag hade jag förresten värsta inspirationen och riktigt längtade efter att få sminka mig, inte känt så på länge tyvärr, hoppas den är här för att stanna. För jag älskar det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback