I'm not gonna beg, not gonna crawl, not gonna need you if I fall.

Hejpåer! Tänkte skriva någon rad här om helgen som varit och farit. Syster kom ju hem i fredags, vilket var roligt då jag saknat henne som aset! :) Tyvärr har jag ju inte varit pigg alls men i lördags tog vi oss ut med skoter i det vackra vårvädret iaf, kunde fasen inte låta bli! Det var skönt som tusan. Var till stan en sväng och kollade läget på kvällen men i vanlig ordning var det inte mycket att se.

Resten av helgen har det varit väldigt lugnt då vi alla är sjuka. Idag fick jag feber och är helt död, hojj. Har ont i hela ryggen och bröstet, kan knappt sova. Jag vill bli frisk NU! Har inte lust eller tid att bli liggande. Blä, hoppas det inte håller i sig allt för jävla länge iaf.

Nä, nu orkar jag inte med detta mer, ska kika how i met your mother och vänta på big b som börjar nio!
Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback