I hate to turn up out of the blue uninvited but I couldn't stay away, I couldn't fight it.

Helloe! Idag vaknade jag ovanligt tidigt faktiskt, klev upp, käkade grötfrulle som nu blivit ett måste för mig på morgon, älskar gröt! Sen är det ju inte helt fel att man håller sig mätt ett jäkla bra tag av det. Jag och mami har varit i stan idag en sväng igen, handlat mat o sådär. Det vanliga. 

När vi kom hem åt vi pizza, i såndär kit man köper, var gott! Sen ett wienerbröd till efterrätt, smarree! Leon har varit här rätt länge, han sitter framför tvn och ugglar. Jag ska snart ta en dusch, kanske fika något, sen måste jag hoppa i säng, kolla big b och försöka somna lite tidigare, ska jobba imorgon.

Fan också att man håller på att bli sjuk nu igen bara, har ju haft halsont i över två veckor, som just börjat försvinna så känner jag mig sjuk på nytt nu, helt febrig. Dessa små barn som smittat, pappa ligger redan i hög feber och förkylning, så väntar bara.. skit! Jag har ju iaf börjat med c-vitaminer o sånt, får se om det hjälper? Nåja, inget att bry sig i, den dagen den sorgen.
Nu ska jag agera här innan jag somnar hit :) Var sugen på en sminkning imorgon igen, så förbannat kul att känna lust och inspiration igen så fifan! Men ska kliva upp 7 så är inte säkert jag orkar göra något särskilt avancerat, får la se. Isåfall dyker det upp bilder här i bloggen!

Puss&gonatt.

Bild från i somras, nu i mars är det förresten ett helt år
sen jag färgade mitt hår senast, sidär!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback