Det som har varit, är det som kommer att vara & det som har hänt, är det som kommer att hända.


Hallo på er! Inatt har jag inte sovit bra alls, vaknat av en massa sjuka mardrömmar hela tiden. Vid 10 gav jag upp och pallrade mig upp. Anton och Leon var förbi på morgonen en sväng och kollade läget. Men jag var rätt tråkig som fortfarande låg i sängen så dom drog rätt snabbt. Mamma och pappa har varit på hundutställning med Zack i Överkalix halva dagen.

Sen kom Leon hit igen och stannade en stund, han kollade barnprogram och jag fick passa upp han med chips, pez och saft ;) Han lessnade och ville ha med morgan hem till han, så jag förde dom dit och passade på att ha lite "me-time". Plockade mina ögonbryn, klippte dom, och trådade bort de ljusa fjunen, även på överläppen. Första gången jag testat trådtekniken, var mycket effektivt! 

Efter det målade jag både tånaglarna och vanliga naglarna med mitt rosa nagellack jag köpte. Så nu känner jag mig somrig! Slängde mig på soffan och kikade Under Solen som var på SFkanalen. Morsfarsan kom hem och Leon och Morgan kom hit på en gång och började härja i vanlig ordning :) Nu är även bejjan, cess och wilma här också. Inte en lugn stund, huhu!

Nu ska jag avrunda här och läsa lite sminkbloggar och se om jag hittar någon snygg sminkning jag kan satsa på imorgon, känner mig leksugen. Wihoo! Pussokram.


Kommentarer
Michan- Beauty by M

Härlig bild :)

2012-03-05 @ 22:11:24 | http://texasplays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback