The sun will rise.

Halloj! Tänkte berätta om min helg litegranna. For ju som sagt till luleå i onsdags, skulle egentligen bara stannat där till fredag men det blev inte riktigt så, kom hem ikväll. Vi har haft det roligt iaf, anna jobbade på fredag och kom hem före 20 typ, så jag var och solade och promenerade med sigge en o en halv timma, var riktigt fint vårväder med strålande sol och -4 grader.

Sedan fixade jag mig och drack lite vin i väntan på att anna skulle komma hem. Vi for på Olivers efter 23 typ och åkte hem vid 3 snåret. Vi har dansat som as och haft allmänt trevligt. Fick sovsällskap av D som också valde att överge gällivare denna helg. Så vi drack lite vin och surrade på till 6 nångång och sen däckade vi. Fint! :)

På lördag mådde jag väldigt dåligt, haha fyfan. Sov om vartannat hela dagen, anna fick jobba stackarn. På kvällen käkade vi pizza och kollade någon film vi hyrde. Och idag drog vi till byn rätt tidigt, här har vi busat med leon, vi for även till stan, jag hämtade ut mina två paket. Nöjd med kläderna men skorna var sjukt smala så jag inte ens fick dom över foten, sjukt. Så dom ska mami ta.

Vi har varit på en rask promenad för ett tag sen och ätit varma mackor. Nu ligger vi i min säng och nördar på varsin dator. Imorgon blir det gve en svänki igen för att uträtta lite ärenden och sådär. Nu ska jag avrunda här och prata skit med min syster.


Pusss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback