Rör mina händer, du måste förstå, jag orkar inte förklara, försök att se det ändå.

Idag har det varit en rätt så trevlig dag. Har busat på med leon och umgåtts med syster lite innan hon drog vidare till Luleå. Efter det brassade jag till gve för att vara med min bästis, så vi for på en tur med hennes kärra! Fasen så skönt när hon fått körkort, så man för en gångsskull fick åka istället för att köra :) Sen bjöd hon mig på mat, så vi käkade och drog på dollar efter det. Vi har mest bara åkt omkring, lyssnat musik och pratat hela kvällen. Vilket var längesen, så det var skönt.

Har kommit hem för en stund sen och tagit en dusch, frös som ett aaaas! Nu sitter jag och tittar Scrubs och ska försöka sova snart, får se hur det går.
Sov så gott.

Kommentarer
emma

Hejsan :) jag har en hyffsat nystartad blogg och tänkte tipsa om den om du är intresserad av smink och skönhet. Jag uppdaterar flera gånger varje dag, till exempel så handlar dagens tips om smink. Kika gärna in om du är intresserad, skulle göra mig väldigt glad :)

Ha en bra dag, kram!

2012-01-19 @ 14:35:11 | http://makeupisglam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback