Out of the doubt that fills my mind, I somehow find, you and I collide.

Hej på er. Sitter redan i sängen och är i princip redo att sova. Min plan är att försöka somna på en lite normalare tid ikväll, helst före 5 på morgonen vore fint. Mitt dygn är helt fuckat men har faktiskt inte sovit på dagen, vilket borde underlätta. Har inte gjort någonting vettigt idag, var ute på en promenad på dan, det är väl det enda. Men det var riktigt skönt, ska promma imorgon också innan det börjar skymma. Har även lust att åka skidor, believe it or not. Men jag har faktiskt älskat det förut så kanske jag tycker om det än? Tåls att fundera på.

Leon är här och ska vara här över natten också, lillgossen har längtat hela veckan att få sova här. Så nu sitter han bänkad framför det där tvspelet som vanligt :) Vi har nyss käkat varma mackor och jag fick till och med han att äta en, sa åt han att det smakar som pizza ungefär, var någonstans där det hela vart intressant.
Imorgon är det fredag och syster kommer hem från luleå, kuul! :) Får se vad som sker resten av helgen, om jag eventuellt får besök, vore inte helt fel. Har lust att typ grilla eller något i helg, vara ute iaf, det är ju faktiskt en riktigt fin vinter, kring -5 grader varje dag, om man tänker på förra årets -30 som varade i ungefär en månad, huuh! Nä nå måste man ta vara på de fina dagarna.
Nu ska jag runda av här, kika runt lite på weheartit, (ni blir säkert less på alla tusentals textbilder jag lägger upp men jag är galen i fina citat osv), seen ska jag sussa.

Kommentarer
pizonen

jag vill också åka skidor!!!!!! och jag åt också varma mackor nyss!!!!!!

2012-01-05 @ 22:30:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback