Just when i put my guard away, it's the same old story, you left me broken and betrayed.

Hello! Tänkte slänga in ett inlägg såhär på kvällskvisten. Idag har jag och syster varit aktiv hela dagen, vi har gått på stan i någon timma, suttit och fikat, kom hem och åt mat, sen ut på promenad i en timma runt sjön, efter det for vi och solade och avslutade med en tripp till Ica Maxi. Har fyndat en hel del bra grejor faktiskt, promenadskor, fleecetröja + byxor, en kofta, ett par leggins, underkläder, parfym, mp3 spelare, troor det var allt.

Imorgon jobbar anna kväll, lite tråk men jag ska nog roa mig med att promma och dra en solning för att få tiden att gå. Funderar på att stanna här i till lördag men jag har inte riktigt bestämt mig, får se helt enkelt. Nu måste jag försöka somna, vilket är så förbannat svårt jämt.
Vi hörs. Pusss


pic fr weheartit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback