Du vill veta vad jag känner - men ingenting känns..

Jag är så trött, trött på inget, trött på allt. Vill helst sova men får sån ångest av att sova bort halva dagen. Somnade 6 imorse, tvingade mig upp vid 12, seg som en zombie. Men upp kom jag, tog en dusch och nu sitter jag här.

Den dåliga sömnen var ändå värt, har legat i malmberget och pratat halva natten med D. Väldigt skönt att rensa sina tankar lite med någon som lyssnar och framförallt förstår mig. Inte ofta det händer. Så det är ju väldigt uppskattat och behövligt. Jag är dålig på att prata ut och förklara hur jag känner och mår, en grej jag måste träna lite på. Prataprataprata. Svårt när man inte vet vad man ska säga? Nåja, skönt var det iaf och jag känner mig en aning lättare.

Snart hoppar jag i bilen och drar till Luleå, jag vill umgås med min fina syster och bara vara. Gå på stan och se om man hittar något fint. Jag måste köpa ett par promenadskor iaf, så jag kan börja promma! För det tänker jag göra, hur trött jag än är eller hur kallt det än är ute. Sen ska jag se om jag hittar något på Gina, fick ju presentkort därifrån i julklapp. Har ju dock gjort 2 beställningar därifrån men något hittar man alltid!

Nä, nu måste jag käka något och sen bege mig, fan vad trist att köra i mörker.
Pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback