Året var 2012.

Tänkte att jag måste fixa om min blogg en aning. Nytt år, ny blogg? Ja men något sånt, jag var så jävla less på den förra designen så usch. Nyårsafton firades som sagt hos sanne och marcus. Vi var inte så många men ett par stycken, vi spela lite och bara umgicks, det var trevligt. Kollade på lite raketer vid 12 slaget men lilla kira blev så rädd så vi gick in ganska fort. Mamma kom och hämtade mig vid 3 typ, vi skjutsade D och hans vän till gve och sen drog vi mot byn. Jag åt som ett svin när jag kom hem, var så jävla hungrig. Sen däckade jag rätt omgående.

Idag har jag baara tagit det lugnt, sovit länge, tittat massa filmer oså. Imorgon vet jag inte vad som händer och sker. Ska kanske till stan en runda men jag får se :) nu ska jag avrunda här och äta något, igen. Sen förflytta mitt arsle till sängen och fortsätta filmtittandet.

Ha en trevlig kväll.

Pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback