Someday never comes.

Tänkte skriva ner några rader här eftersom att det var rätt längesen det hände nu. Jag är ju som sagt i Luleå en hel del nu förtiden, vilket jag trivs med. Få umgås med syster och bara slippa gve kommun för ett tag. Men i helgen ska vi hem till byn, ska bli kul :) saknar leon o leija som tusingen! vill bara pussa på dom! ♥

Annars har vi inte gjort något speciellt idag, erika var förbi och drack kaffe på dan innan anna började jobba. Hon jobbade 13:30-21. Efter hennes rast vid 18 följde jag med i bilen när hon jobbade, hade så tråkigt och orkade inte sitta ensam i läggan. Sen har vi bara fikat och tagit det lugnt, rastat hundarna och nu sitter jag och kollar Skilda Världar, vilket jag är helt inne i just nu. Är dock på sista skivan på sista säsongen som finns ute nu :( tråk när det tar sluut!

Imorgon jobbar anna till 17 så jag får väl roa mig själv, hade velat promenera men det är ju så satans kallt nu + att jag är riktigt förkyld, ingen bra kombo. Så jag ska ta mig en solning iaf så man inte är så likblek. Sen bara försöka bli friskare.

Nu ska jag avrunda här och nöta lite innan jag somnar, vilket lär hända om ett par timmar först. Ska förresten käka smörgåstårta i helg då mamma fyller år på söndag och jag på måndag, gooott som aset! :) Får se om man firar sin dag mer än så, är inte så förtjust i födelsedagar. Jaja men godnatt.


Pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback