Ett år äldre men ett gäng klokare.

Hallo! Har anlänt till luleå igen efter en helg hemma i byn med familjen. Vi har bara tagit det lugnt hela helgen, busat med ungarna, haft lite besök och ätit smörgåstårta och firat mamma och mig. Idag är det min tur att fylla år, usch jag känner mig fan gammal ändå. Mycket har ändrats sen min förra födelsedag och mycket har man lärt sig om livet, framför allt om sig själv.

Nåja, nog om det. Ligger och tittar sex and the c och funderar över hur fasen jag ska kunna somna, råkade slockna tidigare när vi kom hit och sov typ en timma. Imorgon kommer mamma o min morbror hit över dagen, så jag ska väl umgås med dom lite oså, annars vettefan, vill bli frisk o kunna promma, fast graderna måste förstås bli lite mindre brutala.

Nu ska jag avrunda. Godnatt!
Pusss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback