Hej o hå!

Hallå! Dags för ett litet inlägg här nu igen kanske.. Igår var jag med mami i stan, vi for dit för att vi skulle köpa puffosäckar eller sittsäckar som det heter nuförtiden :P vi köpte två stycken från Jysk som vi nu har framför våran kamin. Väldigt skönt att mysa sig ner i en sådan och värma sig vid brasan. Sen var vi såklart tvungen att  besöka Ica kvantum som hade premiär! Måste säga att det var riktigt fint och fräscht där, nu äre snart slut på Coopandet! Jag är så less på det, känns som att man handlat där i hundra år. Måste skaffa Icakort och shop express bara så, jobbigt att handla utan!

Nåja, sen när vi kom hem gjorde jag inte dess mer, mamma gjorde pottipalt och lilla leon var här hela kvällen, sov här gjorde han också. Jonte kom hit efter jobbet, eller efter han donat färdigt med sina extraljus, han käkade också palt, vilket resulterade i paltkoma för hans del ;) tycker dock han verkar få koma av all sorts mat höhö.

Idag har jag vaknat klockan 7 på morgon av att sigge&mogge dampskällde! Höll på att bli galen alltså, sen när jag klev upp för att sätta ut dom (trodde det var därför dom skällde) nää då skulle ingen ut, arg jag blev, hooff.. Nåja, leon klev upp vid halv 9 och la sig i soffan, jag fick fixa fram barnprogram så var han nöjd!

Jag har förövrigt jäkligt ont i magen, vettefan vad det är nuu!
Äh, ska prova käka frulle nu. Pusss



åh min finkille♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback