Randomlista i brist på annat..

Vilken färg har dina skor? - typ vit & lila
Hur många sms har du skickat med din telefon? - jag har ingen aning
Vem är nummer 9 i din kontaktlista? - berget
Vilka finns i din "mottagna samtal"lista? - mamma, pappa, syster o bästo
Vilka namn finns i din smsinkorg? - finast<3, bästavän, sis, mami, cerran
Vem kysste du senast? - jonte
Vem kramade du senast? - jonte
När såg du din bästavän senast? - i lördags
Din favoritfilm? - finns många bra men notebook kommer alltid vara en favorit
Din favoritlåt? - alldeles för svårt att välja!
Bär du på en stor hemlighet just nu? - nae
När vaknade du imorse? - efter 9
Gillar du hästar? - förut gjorde jag det men jag ogillar ju inte dom nu heller
Har du ett turnummer? Vilket? - 2, 11
Vem hade du velat träffa just nu? - jonte
Vilket är det bästa året hittils? - sommaren 2009 var väldigt bra
Är du kär? - ja!
När drack du alkohol senast? - nån helg sen
Är du en rökare? - usch nej
Föredrar du snus eller rökning? - inget av det men snus om jag måste välja
Vad heter du i mellannamn? - har två andranamn, sara & evelin, så sara frida evelin
Har du en blogg? - nä ;)
Vilken klass går du i? - ingen
Är du oskuld? - ne
Din favoritartist? - lars winnerbäck!
Thåström eller Håkan Hellström? - håkan h
Göteborg eller Stockholm? - göteborg
Vars bor du? - nå i skoogen
Vars vill du bo? - i skogen
Vilken låt är nummer 6 uppifrån i din spotifylista? - kate voegele- hallelujah
Vilken låt är nummer 6 nedifrån i din spotifylista? - mimikry- min sång
Vem skrev åt dig på msn senast? - pernilla tror jag
Vem skrev du senast sms med? - jonte
Vem ringde dig senast? - mamma
Om du går in i ditt fotoalbum på mobilen, vad är det första du ser? - jonte
Blind eller döv? - usch, vill inte välja, men döv
Har du MVG i något? Isåfall vad? - nix
Hur gammal tror du att du kommer bli? - den som lever får se
Vad vill du jobba som? - frisör & make-up artist
Var är dina syskon just nu? min syster är i luleå och min bror är i sitt hus, på andra sidan vägen
Senasta kändisen du såg? - jag vet inte
När åkte du bil i mer än 15 minuter senast? - igår
Har du piercingar? Isåfall, vars? - nej, inge mer
Vilken är den senaste låten som fastnat i ditt huvud? - maria mena- dear
När grät du senast? - hm, jag vet inte
Är du vig? - ööhnä
Vad står det i ditt senast skickade sms och vem var det till? - "Oki :) ska du dona i huset idag? :) puss" till jonte
Använder du hårspray? - yep
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? - ha ett förhållande
Har du varit tillsammans med två samtidigt? -
Uppsatt hår eller hängande? - hängande
Vill du gifta dig i framtiden? - om allt känns bra så, ja
Vilken vän vet mest om dig? - sanne, syster
Har du varit vän med någon som du inte tycker om nu? - jo
Vem skrev åt dig på Facebook senast? - syster
Vad stod det i din senaste händelse? - "Emil Tillberg och Anna Lampa har kommenterat din status"
Vill du bli modell? -
Din bästa tjejkompis? - sanne
Bästa killkompis? - jonte
Vad var det senaste du installerade på din dator? - minns inte
Vem är den perversaste person du känner? - haha inte vet jag
Vad tittar du först på hos killar?- stilen, ögonen, leendet, händerna
Favoritdryck? - cola
Favoritdryck innehållandes alkohol? - bärtzz
Senaste CD-skivan du köpte? - fick med en lasse skiva när jag köpte en bok med alla hans sånger i
Har du några planscher i ditt rum? På vem/vad? - har två HIM flaggor eller vad man ska säga och en med en slags dödskalle
Vad ska du göra i sommar? - sommaren är förbi vettu, idag börjar hösten, 1a sep
Hur många har du strulat med på en kväll? - 1
Har du rökt på/knarkat? - nejnej
Hur ofta festar du? - inte ofta
Favoritskådespelare? - natalie portman är braig
Klänning eller kjol? - beror som på, båda
Har du varit med på TV? - ne
Vad kollar du helst för TV-program på morgonen? - barnprogram? haha
Snyggaste kändisen? - kan inte välja en, channing tatum, paul walker, ashton kutcher och james lafferty är fina!
Vart vill du resa innan du dör? - till något vackert paradis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback