Min sjuka dag.

Hej på er! En sjuk jag som skriver idag. Syster kom hem från luleå i fredags med en jävla smitta så nu sitter jag här med ont i halsen, huvet och feber på det. BLÄ! Så vi har inte gjort så mycket i helgen, varit i stan litegrann, sen har jag myst på med jonte hela kvällen igår. Har varit där idag också, suttit i garaget och tittat på när han skruvat i sin skoter, två timmar pallade jag sen var jag tvungen att brassa hem och ta en alvedon! Höll satan på att frysa ihjäl, mina fötter var typ förfrysta också.. vojvoj! Men vad gör man inte för kärleken? ;)

Nåja, hoppas man mår bättre imorgon, ska snart krypa under täcket och försöka få mig lite sömn, vilket kommer bli svårt om jag känner mig själv rätt. Får se vad som sker imorgon.

Pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback