lista för att jag har väldigt tråkigt

Vad är den äckligaste mat du vet?
svårt, är inte speciellt kräsen just för att jag älskar mat men.. blodmat typ

Nämn fem grejer du är nöjd med som du gjort i jobbet (hela livet)
har inte haft något riktigt jobb

Vad ångrar du i livet (om något)?
jag vet inte om jag ångrar något direkt, man lär sig alltid nåt av allt

Vad kommer du ha för klädsel i höst och vinter?
det jag tycker är snyggt!

Vilket är ditt dyraste klädesplagg?
är inte den som slösar pengar på märkeskläder direkt

Har du någon oanad talang?
njaa? tror inte

Vad gjorde du i helgen?
var sjuk typ, var med jonte också tror jag

Vad har du på dig just nu?
linne, + ett till linne o leggins

Senaste låt du lyssnade på?
johnny cash- hurt

Bästa skönhetsknep?
knep o knep, använd vattenfast mascara! fransarna blir såå mycket finare och håller sig böjd heela dagen!

Vilken klädstil tycker du är hetast på män?
jaa typ jeans, chinos med nån fin tshirt, hoodie eller shorta till, är inte så brydd

Och fulast?

byxorna långt upp i röven typ?

Vem saknar du?
min syster


Om du fick en enda önskan uppfylld vad skulle du önska?

ett helt lyckligt liv, om det är möjligt?

Bästa boken nånsin?
jag läser inte böcker men har läst mia skäringers bok Dyngkåt och hur helig som helst, den var bra!

Vilka tidningar läser du?
är riktigt dålig på att köpa tidningar ocksåå! men alla som innehåller skönhet älskar jag

Vad önskar du att du var bättre på?
släppa kontrollen

Är du religiös?
nejnej

Vad är din största rädsla?
att allt ska gå åt helvete

Vad är det elakaste någon sagt till dig?
kommer inte på något nu

Om du får barn vad ska du döpa dom till?
något vackert, vet ett namn iaf, om man nu får barn och det råkar vara en girlie

Om du fick köpa vilken bil som helst – vilken?
någon fet bmw med mycket fart höhö

De tre finaste sms du fått i år?
för svårt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback