Fråga tio.

10. Berätta om guldkornen bland dina verktyg.
- Jag har några borstar som jag älskar lite extra mycket och alla de kommer faktiskt från ELF.


  1. Eye Shadow Brush - Väldigt bra när man vill applicera ögonskugga och få mycket på penseln.
  2. Eye Crease Brush - Denna använder jag på små utrymmen, oftast längst in i ögonvrån.
  3. Powder Brush - Den här är perfekt till att applicera bronzepuder under kindbenen osv.
  4. Studio Stipple Brush - Denna borste använder jag till min foundation, man "duttar" som på produkten med den.
  5. Studio Angled Eyeliner Brush - Bra pensel som jag använder till min Cake eyeliner, väldigt tunn, så man kan göra fina linjer.
  6. Eyeliner Brush - Eyelinerpensel egentligen men jag använder den när jag gör fransmarkering, perfekt form för det.
Ni som är ute efter penslar borde kika in på ELF, penslarna är i princip gratis + att de är riktigt bra! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback