Angry birds, förkylning, jonathan, leon, bullar, mys & bilstereo


Kanske på tiden att slänga in ett skriftligt inlägg här också, trots att man nästan aldrig har någonting vettigt att berätta. Jag somnade iaf 5 imorse, inte sådär jätteroligt men jag kunde verkligen inte somna tidigare, låg och spelade angry birds tills ögonen gick i kors. Jag är fortfarande inte helt frisk, täppt som ett as när jag vaknar och lite hosta.

Idag vet jag inte vad som händer, ska käka frulle när jag skrivit färdigt detta, sen ska jag sätta mig ner och låta kreativitetet inom ta över, sminka mig med andra ord. Finns ingen skönare stund på dagen än den, finns inga tankar i skallen, vilket är väldigt ovanligt för att vara mig. Kanske måste träffa jonathan idag också, saknar den där muppen! ;)

Lilla leon har sovit här igår och vaknat 7 imorse, haha! Mamma bakar kanelbullar, faan vad goott! Sen ska vi käka köttsoppa till middag också, mumma.

En dag var jag och min fina i huset och myste men han höll på att bli sjuk så det var mest väldigt synd om honom. Varför tror killar alltid att dom ska dö bara dom är lite förkylda? ;) trots det, vart det inte mycket mys, nä för då var det dags att byta stereo i bilen. Han skulle alltså ta stereon från HWW och sätta den i sin nya bil, detta gick ju dock inte så bra! För det första var det väldigt svårt att få ut stereon från nya bilen för den satt som en smäck, tillslut lossnade den. MEN, när han då kopplade i sin andra stereo så funkade den inte längre! Illa, så då vart det lite sura miner men vad kan man väl göra åt et? höhö

Fina HWW som nu är skrot! Gillade som denna bilön!

Fotade den här bilden 8e sept 2010, så ganska precis ett år sen.

 

Jaa men så kan det gå! Nä nu ska jag inte trötta ut er längre ;)

Pusss

J ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback