Internet is back!

Halloj! Nu har det varit dött här alldeles för länge, anledningen till det är att vi varit utan internet rätt så länge men idag kom det någon teliagubbe och fixade till det, fiinaally! Har känt mig helt låst utan datorn. Har suttit och lagt in bilder på en massa sminkningar jag gjort som jag inte hunnit lägga upp, så det tänkte jag göra snart.

Sitter och äter en vaniljmunk för tillfället, förbannat gott, dricker även julmust och tro det eller ej men tanken på julen känns faktiskt helt ok, tillome lite mysig. Brukar nämligen inte gilla julen överhuvudtaget i vanliga fall. Idag har vi ätit lite julmat faktiskt, prinskorv, potatis, ägg, brunsås, rödbetssallad och julmust. Förbannat gott! :)

Allhelgona helgen "firade" vi hos anna i luleå. Det vart riktigt trevligt faktiskt, vi åt god mat och gick ut på Olivers och dansade. Jag, syster, mamma och våran faster som kom från Boden. Jag har ju aldrig varit ut i luleå och som jag trodde, var det mycket roligare och trevligare. Stället + folket.

Nåja, nu ska jag slänga in lite bilder och sen ska jag med mamma på stationen och slänga lite grejor, blandannat min datastol! Förresten så kommer syster hem ikväll :) kuligt!

Pusss

En fin låt..
Kina Grannis – Fast Car (feat. Kina Grannis)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback