Onsdag..

Hello på er! Jag har inte skrivit här på ganska så jäkla länge nu. I helgen har jag iaf varit hemma i byn, som vanligt då. Hjärtat har varit hos mig hela helgen och så har vi haft Leon och Leija också för att Anton & Emma var i fjälls. På valborg drack vi någon öl och sen gick vi till Conny och dom och grilla någon korv osv. Det var la trevligt, vi for hem vid halv två. Mer än så har nog inte hänt ?

For till Kullen på måndag iaf, har bara umgåtts med tompa och sådär. Idag är det onsdag och vi ska till byarna idag, tom ska fixa sin bil om hans delar kommer, så då åker jag med och hoppar av hemma. Ids nog inte sitta här ensam. Och imorgon ska han 15 mil bort och jobba, mot fjällen typ. Och nästa vecka mån-tors, vad tomt det kommer bli! för han kommer ju sova där :( buuuhu!

Nåja, jag har faktiskt inte så mycket att berätta känner jag. Och ingen ny sminkning att lägga upp heller. Jag har varit slö på den fronten, låtit min hy vila lite. Kan ju va bra ibland :)

Nää, nu gör tom frulle, så nu ska vi fika!
Vi hörs, pusss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback