Nya grejorna!


Lite nytt som jag köpt på sistone! Från vänster:
(balsam, torrshampoo, brun utan sol
och en ögonkräm.)

Balsamet luktar sjuukt gott! Jag har dock bara hunnit testa den en gång, så jag kan inte säga så mycket mer om den än att den doftar underbart och att håret kändes riktigt mjukt dagen efter.

♥ Torrshampoot har jag också bara testat lite snabbt, ska göra det bättre snart. Men även den luktar ju riktigt gott och man känner sig fräsch i håret och hårbotten när man använt den.

♥ Spraytan in a can som jag beställt från någon hälsosida på internet. Man blir väldigt brun av den, det som är bra är att man blir brun Direkt och därför ser vart man sprayat och inte sprayat, vilket gör det lättare att få ett jämnt resultat. Den luktar lite, men inte alls farligt. Jag tyckte den var lite svår att använda, beror väl på att jag är ovan. I början såg resultatet bara prickigt och smutsigt ut men sen lät jag det torka och då blev det jämnt. Och man blir verkligen gyllenbrun och inte alls gul eller orange som man blir av de flesta andra BUSar. Den kostade 119:- och jag kommer absolut köpa den fler gånger i sommar för att behålla brännan! :)

♥ Ögonkrämen från Oliva, finns väl inte så mycket att säga. Den är parfymfri, vilket är bra när man använder den runt ögonen. Den återfuktar väldigt bra och jag är nöjd med den. Finns inte mycket mer att säga! :) Den kostar 80:- och är köpt på Apoteket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback