Min tisdag

Hallo bloggen! Sitter här mätt & belåten just nu. Idag har jag och hjärtat klivit upp halv 10, sen har vi myst, ätit frulle och tittat lite oth på datorn. Vid halv 12 for jag med mamma på arbetsförmedlingen och sen for vi på coopan för att handla mat. Tom sa att han ville ha fyllda lövbiffar och strips till middag, så det har jag precis lagat färdigt och tryckt i mig! Riktigt gott vart det. Fyllde dom med Creme Bonjour vitlök, salt och peppar! När dom hade stekts färdigt så satte jag i resten av creme bonjouren + grädde i stekpannan och lät det puttra där i kanske en kvart.

Har diskat bort och fixat också, ska skart plocka bort maten och plocka lite här i läggan, ta bort mina kläder från soffan (soom vanligt) ;) sen ska jag nog åka på coop igen för att hämta ut ett paket som har kommit. Kan fota sen så får ni se vad jag köpt från extensionstore.se. Och ni tror mina paletter kommit? NÅ INTE! Arg jag varit idag. Var in på Gojan och frågade, men icke sa nicke! Och imorgon är det "lördag" och sen en massa röda dagar och skit, så kanske nästa tisdag om jag har tur :) fifan vad störande!

Annars ska jag bara ta det lugnt och vänta på att hjärtat slutar, vilket är först 23 ikväll :/ han jobbar eftermiddag i Aitik denna vecka. Nåwell, vi hörs senare!

Pusss

Kommentarer
sis

har hårpudret kommit nu??=)

2011-05-31 @ 16:47:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback