Jag vet vem jag är, när jag är med dig.

Hallå! Tänkte slänga in en snabb update här! Idag har jag vaknat efter 8, jag satt alarm bara för att inte sova bort halva dagen. Jag fikade och sen började jag sminka mig, efter det la jag in bilderna på datorn och fixade lite. Nu sitter jag bara och lyssnar fin musik (missy higgins- the special two) och kikar runt på face och lite bloggar.

Idag skulle hjärtat sluta lite tidigare, vet dock inte huur pass mycket tidigare? Får väl se. Vi ska åka till byn idag, han ska sova hos mig och åka hem till Ullatti imorgon. Skönt att få lite tid med han, saknar han förbannat mycket just nu! Stackarn har jobbat 12 timmars i elva dagar, förstår hur trött han måste vara. Så det blir bara mys ikväll, med bastu och så.

Nåja, ska väl bara packa lite grejor som jag ska ha med mig till byn och diska lite så det är fräscht och fint här. Kanske plocka bort mina kläder från soffan också ;) man ser aldrig själva soffan och tompa blir lite suris då! ;D

Imorse snöade det, något ångestfylld man blev! Men nu är det faktiskt sol, tror dock inte det är någon värme idag? Well..

Nä nu ska jag inte tråka ut er mer!
Puss på er & ha en bra dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback