Jag mår bra och det blir vackert och lika sorgset som förut, men här finns inga brustna hjärtan, alla ser likadana ut.




Hallelåja! Idag vaknade jag vid 11, drack lite vatten och sen började jag direkt göra övningar med min Roller Slide. Det var ett tag sen jag gjorde det nu igen men jag tycker det är skönt att börja dagen så, bli lite svettig och sen ta en dusch och en frulle! Man piggnar till också :) Vädret är sådär just nu, det verkar rätt så varmt men det är varken sol eller mulet, sådär halvt. Jag vill ha blå himmel och stråålande sol! Igår var det så jäkla vackert ute, världens kvällsol lyste in genom vårat fönster, vi ser så bra när vi bor högst upp. Det var även ösregn och blixtar på samma gång, försökte fota det, men det gick helt enkelt inte att få på bild.

Snart ska jag som sagt hoppa i duschen, först sitta och slappna av med lite Melissa Horn – Med ena foten utanför. Lovely♥ och sen ska jag sminka mig tänkte jag. Känner verkligen för det idag. Älskar såna dagar då inspirationen bara bubblar inom en och måste ut! Så bild på dagens make-up kommer upp senare idag, i vanlig ordning. Tror bestämt det blir en grön sminkning idag.

Nu ska jag kila vidare, hörs sen!
Pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback