It's been a while..

Jag har verkligen varit kass på att uppdatera här i bloggen på senaste tiden. Jag har helt enkelt ingen inspiration och ingenting vettigt alls att skriva. Men det är ju roligt att se att jag fortfarande har några trogna läsare trots min frånvaro.

Jag har iallafall haft en mysig och lugn helg. Hjärtat har varit hos mig, vi har kört fyrhjuling med Anton & Leon, ätit grillat, bastat och bara myst på för fullt! Såna helger älskar jag.

Nu är vi i Kullen, tänkte ta en dusch och sen titta film och krama om min fina♥ Ska kika i min kamera om jag har någon bild att bjuda på, tror det finns någon sminkning åtminstone. Har varit väldigt dåligt med sånt nu.

Ha en mysig kväll. Puss och godnatt!


Kommentarer
Ashlyn4774

Merci for all the wonderful writings

2011-05-31 @ 10:55:20 | http://ashlyn4774.blog366.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback