En kvälls-update!

Hej på er! Tänkte slänga in ett litet kvällsinlägg i brist på annat att göra. Jag ligger i min säng i byn just nu och tittar Scrubs och försöker bli lite trött. Jag har varit i byn hela denna vecka för att syster kom hem i tisdags, så jag har mest varit med henne och så :) hon åkte tillbaka till Luleå idag, tomt blev det. Igår var vi i Gällivare en svänki, jag mami och syster. Vi kikade lite på lindex och kicks, där köpte jag lite grejor. Got 2b rockin'it dry shampoo och Aussie 3 minute miracle frizz remedy. Ett slags balsam mot frissigt och slitet hår! Sen köpte jag en ögonkräm från apoteket i märket Oliva. Sen handlade vi mat på coop och efter det for vi till berget och köpte pizza o drog hem till byn igen, välldi gott o trevlig dag :) dock känner jag mig småsjuk just nu, tjock i halsen, frossig och täppt. Men inte så konstigt när alla i min närhet är förkylda, får se om det bryter ut eller inte. Sminkade anna en dag också, blev en liten 'sunset' make! Soliga och somriga färger helt enkelt. Har tyvärr ingen bild på det för jag glömde kameran i kulka! Wellwell.. Nu ska jag fortsätta titta Scrubs och sen soova. Godnatt, pusss! Jag älskar och saknar min fina <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback