Beconfident.

Jag har länge velat bleka mina tänder och speciellt nu till sommaren när man är lite brun och fräsch är det ju extra fint med ett vitt leende. Så jag skickade just iväg en beställning på ett startkit och bör ha det i min brevlåda redan imorgon! Ska bli riktigt spännande att testa. Man kunde välja olika procent på Karbamid Peroxid, alltså hur pass mycket vitare tänder man vill ha. Jag valde 22% vilket var mittemellan den svagaste och den starkaste. Det bör räcka. Kanske jag fotar före och efter bilder så man ser hur stor skillnaden blir? :)

Det verkar vara väldigt många som är nöjd med deras tandblekning, dessutom är det alltid fraktfritt på deras hemsida, så jag tycker absolut det är värt att testa! Vill du också få vitare tänder och ett vackrare leende? Gå in på beconfident


Kommentarer
ANNA

Blev det bra med 22% eller ska man satsa på den starkaste? :)



mvh Anna

2011-07-17 @ 22:37:41 | http://aannasvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback