Onsdag 23e mars.

Kanske jag borde uppdatera lite här? Det har varit lite dött på den fronten. Man hinner verkligen ingenting när man är i byn :) fullt upp hela dagarna. I måndags klippte jag mamma och färgade hennes hår i en kakao-brun färg. Det blev finigt! Ska slänga upp bilder också. Har ju förresten köpt en sminkbok, eller jag beställde en från adlibris som hette Makeup, av Max Söderberg. Rätt intressant bok :)

Igår var det fullt hus här igår, älsk kom hit efter jobbet, cess var här o lilla leon. Så det blev mycket bus! Idag tänkte jag skicka 5 av paketen jag fått sålt på tradera, skönt att få bort lite. Sen har jag bara 3 paket kvar att skicka, måste bara få betalt för de först.

Älsk ska komma efter jobbet igen, han håller på att skruva i sin nya bmw med anton. Skönt att få sova med han! Jag vet inte riktigt vad jag ska göra idag, kanske ska göra en liten beställning från elf nu när jag fått pengar för det jag sålt, dom hade fått in lite nya grejor som kan vara bra att ha!

Sen måste jag även köpa en ny foundation, Make up stores matta foundation, men i färgen Milk. Då jag insett att alla jäkla färger är föör mörka för mig. Jag har ju haft en sådan foundation, fast i färgen Ivory. Den blir jag alldeles för gul i. Och den från Max factor är lite föör mörkrosa. Så jag måste helt enkelt köpa Milk, som är i princip vit. Inte lätt att vara en blekfis!

(googlebild)

 

Pusss

Förresten så äre verkligen vårväder nu! wihoo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback