Tjoho!

Nu är jag i kullen! Jag kom hit vid 8 kanske. Jag har suttit och fixat med bilder och så, sen jag kom hit. Älskling har redan hunnit gå och lägga sig! Lite dryg känner jag mig men jag var som tvungen att föra över från kameran och lägga in på tradera o allt det där.

Nu är jag färdig med det, för tillfället iaf. Jag ska snart gå och tvätta bort sminket och sen krypa ner bredvid älskling och krama om han lite! För det har jag saknat. Först skulle jag bara komma hit över kvällen och hämta kamerasladden åde, men så vart det inte!

Nåja, jag ska börja runda av här och stänga av datorn. Jag har gjort några tidsinställda inlägg imorgon, ifall jag inte kommer hinna blogga något, då jag ska åka till byn igen. Jag sitter inte så ofta vid datorn när jag är där. Men det är bara att kika in med jämna mellanrum! Kommer bla upp en härlig tutorial ;)

Imorgon ska jag nog testa mina nya skuggor som jag fick i goodiebagen!

Pusss & gonatt.

Mysbild från förra vintern när vi var och grillade. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback