Suck osv..

Det vart ingen sömn, det kändes på tok för deprimerande. Så jag tog mig i kragen och satte mig framför spegeln för att göra en färgglad sminkning. Det är fortfarande ljust ute och jag får ångest över att jag inte varit ut alls! Så är jag så förbannat trött i skallen när jag bara varit inne. Hungrig är jag också.

Älsk har åkt till byn för att sälja sin bmw åt jonte, vettetusan när han kommer hem därifrån. Egentligen hade jag velat åka till byn men jag vet inte om jag orkar, jag känner mig så jäkla slööö! Jag saknar morgan så förbannat :(

Nää, blää snart faller ögonlocken igen! Jag kanske måste ta mig ut en stund när det fortfarande är ljust och fint. Vi hörs!

Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback