Spring på stan..

Sprang på stan en sväng, märks att jag är sjuk dock, blir helt svimfärdig och svettig för ingenting. Jag tankade iaf, for på Ica och hämtade ut mina skor, sedan Kicks och köpte en ny mascara, vattenfast denna gång! O tillsist kullekiosken för en cola.

Jag älskar verkligen kängorna jag köpte! :D precis såna jag letat länge! Tyvärr passade inte tygskorna jag också köpte :( dom var lite för små.. jäkla trist. Så nu vet jag inte om jag ska be dom skicka ett par andra eller bara skicka tillbaka. Funderar på att välja något annat par, om jag hittar något jag gillar.

Älskling har ännu inte slutat, vet inte när han gör det heller. Men jag ska då bara ta det lugnt resten av dagen, måste försöka vila, hur tråkigt det än äär!

Tittar lite gamla oth avsnitt och inser hur mycket jag saknat det. Nåja, puss!


Kommentarer
mami

dom var ju snygg :)

2011-03-09 @ 16:31:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback