Min dag osv..

Skrev nyss ett inlägg men det verkade inte komma upp? STÖRANDE. Jag borde fixa om min blogg helt. Ska göra det när jag får lite mer ork och inspiration.

Idag for jag till byn vid 12, har myst med leon och varit med anna mest. Bara tagit det lugnt och umgåtts. Inte mycket mer jag orkar när jag är sjuk. Semlor har vi ätit också, det är ju trots allt fettisdag :)

Tror febern har kommit tillbaka nu igen. Kom till stan vid åtta igen, älskling ligger och sover redan, då han jobbat över till typ sju stackarn. Jag tänkte kika lite bloggar och sen göra lite te, lägga mig i sängen framför tvn och invänta big b!

Hoppas att man blir piggare imorgon.

Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback