Måndag..

Hej på er! Ny vecka igen. Finfint väder och ett bra humör. Jag och mamma har suttit och fyllt i våran affärsplan i tre timmar, nu gav vi upp för idag och ska laga tacos, gott! Vi får fortsätta imorgon så vi kan skicka in den till Luleå så snart som möjligt.

Jag har även skickat iväg 2 tradera paket med posten idag. Har bara 2 kvar nu som mest troligt skickas iväg imorgon, om jag fått in pengarna förstås.

Helgen vart relativt lugn och skön. Har inte gjort mycket alls, jag och älskling har mest tagit det lugnt, bastat, tittat film, spelat kort, varit med leon osv :) Jag vill vara med han men har inte riktigt tid att vara i kulllen nu, mycket att fixa. Mitt hår måste jag också slinga och klippa, hmm jobbigt!

Får se vad som händer resten av veckan, måste på arbetsförmedlingen och fylla i lite grejor, samt åka på Kicks och inhandla lite nya grejor som behövs och kika in Kappahl. Får se när det blir då. Dollar vill jag också på, dom har tydligen flyttat om lite där? :)

Nåja, ska slänga in lite bilder från helgen, juste klippte ju sigge och mogge igår med kniven och har rett ut tovorna bakom deras öron, dom blev så fina och välvårdade såå ;)

Vi hörs! Får se om jag hinner göra någon sminkning här snarast.

Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback