Love kills slowly..

Hello! Idag har jag vaknat efter 10 av att syster ringde, vi pratade i typ 40 minuter och sen hoppade jag upp! Jag började min morgon som jag alltid gör, började morgongympa lite med Roller slide. Håller på i 25 min varje dag, det är rätt skönt. Tränar ben, armar och mage!

Sen lagade jag frukost/lunch efter det, gjorde köttbullar, egen sås och spagge! Välldi gott. Det åt jag framför Big B på webben. Nu har jag tittat ikapp :) Såå nu hänger jag med lite bättre! Efter det tog jag en dusch och sen sminkade jag mig och for till sanne. Vi har prommat med Kira och sen varit hemma hos sabne och macko! Vääldans söt vovve det där! Hihi. Kul att träffa bästo också. Körde henne till bilskolan före 18, hon skulle på handledarkurs! Sen drog jag hem.

 

Har suttit här med tom och jonathan, dom har beställt massa bmw grejor mest. Jag funderar på att diska bort den disk som finns och sen kanske dammsuga, nu har vi äntligen fått nya påsar som vi beställt från internet! Det finns ett par dammråttor att fånga nu.

 

Jag känner mig fortfarande trött, förkyld o hängig! Får se om det går över eller bryter ut? Nu ska jag kila vidare, slänger upp en bild på den fina tröjan jag fick av sanne, hon har köpt den i thailand :) en Ed Hardy!

 

 

 


Kommentarer
mami

va snygg tröja :)

2011-03-02 @ 21:09:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback