hej

Godmorgon på er! Lite sent men jag har städat sen jag klev upp. Jag klev upp efter 10 och har satt mig först nu, har inte ens hunnit fika ännu! Men jag kände att jag verkligen var tvungen att diska, dammsuga, dammtorka, städa toan och snart ska jag renbädda också! Så skönt med ett fräscht hem :)

Älsk åker ju hem idag, han har långhelg, jag vet inte om jag ska åka jag med. Det blir väl säkert så. Tänkte sminka mig också men vet inte om det är nödvändigt? Håret hade jag också tänkt fixa faktiskt, för en gångsskull. Inte ofta jag ids det! Lättare att dra på en mössa ;)

Nåja, ska dra vidare, vi hörs säkert bättre sen!
Skriver med min bästavän på face, älskar dig så♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback