Hej fredag.

Hallå på er! Jag kände att det var dags för en liten uppdatering såhär på kvällskvisten. Idag har jag mest bara tagit det lugnt, fotat kläder & skor som jag sen ska lägga ut på tradera, ätit svingod köttsoppa, tittat Hans & hennes på tv och jaa typ det.

Det blir inte mycket mer att göra heller, hade viljat se big b, men nu är tvn upptagen av mammi o pappi så det gåår icket. Kan kolla på webben imorgon istället :) Jag är faktiskt väldigt trött, tror jag vaknade efter 8 imorse :O hmm..

Imorgon vet jag inte heller vad som händer och sker, jag får se. Jag är fortfarande inte heelt frisk ännu, så det är väl bara att vila, I guess. Ingen sminkning vart det idag, jag har inte orkat sminka mig när jag ändå bara suttit hemma hela långa dagen! Men imorgon kanske, jag får se! Fast ni tror inte jag glömde kamerasladden i stan igen? Nååjo! Så då kan jag ju ändå inte lägga in någon bild imorgon. Nåja, får se hur det blir då.

Bloggen vill jag göra om ocksååå, jag är spyless. Men jag oorkar bara inte just nu, sen måste jag använda photoshop till en ny header så det får vänta tills jag är i kullen.

Nu ska jag dra mig vidare, ni får fortsätta fredagsmysa, så hörs vi!
Pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback