Friiiiiiday!

Halloj på er! Sitter och dricker en öl, äter chips och lyssnar fin musik. Skönt med lite ensamhet, jag är en sån ensamvarg så jag behöver det. Tom och anton skruvar som vanligt, jag hoppas han kommer hem snart så vi kan basta och bara mysa resten av kvällen! Mamma & pappa är i piteå hos min farbror och hans tjej, dom ska sova där till imorgon. Så det blir en lugn och skön helg gissar jag. Får inte glömma big b :) brukar vara bra på det.

Det har varit fullt upp här hela morgonen, leon och leija kom hit redan vid 10 för att emma skulle göra något i stan, så vi har busat på ända till två! Dom är som goa :) Jag lånade en make up store foundation av emma igår, liquid i färgen milk. Jag måste ju dock ha Matt för att jag har fet hy och så. Jag tyckte inte om den, den täckte inte bra, vilket den ju inte ska göra heller men färgen var faktiskt inte bra den heller! Jag trodde att milk skulle funka, eftersom att det är ljusaste, men icket!

Så jag tror jag ska köpa en Maybelline Dream Matte Mousse i färgen Ivory. Den har jag haft förut och jag tycker den täcker väldigt bra. Sen fick jag ju rabatter från Kicks idag så det var ju väldigt passande. Fick en 20% på en valfri vara, 20% på en ansiktsvård och 25kr på ett köp. Är ju perfa när jag ska köpa ögonkräm också! Så det får jag göra när jag åker till stan nästa gång. Och kika in på Kappahl måste man ju också.

Den här färgen vore ju perfekt, men jag tror inte den finns här?

Tror ljusaste är Ivory. Den här vore ju bra när det är porcelain ivory.

Hmm, får kolla upp det!

 

Nu kom hjärtat och nu går hans bil som en klocka, vad skönt att se han nöjd! :)

 

Pusss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback