Fredagslista..

Namn: frida lampa
Födelsedag: 6e feb
Ögonfärg: blåa med liite gult i mitten
Hårfärg: lite blandat då jag försöker bli lite mer ljushårig
Syskon: 1 syster, 1 bror

Mina intressen: smink, skönhet, hår, fota, lyssna fin musik, umgås osv
Djur jag tycker om: jag är en riktig djurvän men de djur jag gillar mest är hundar, för att jag vuxit upp med det. Även kaniner är himla söta.
Godaste mat jag vet: Kött & pottigratäng, köttsoppa, tacos mm
Favorit godis: lakrits

Bästa bok jag läst: har typ bara läst en, så " Dyngkåt och hur helig som helst " av mia skäringer
Bästa musikgrupp/artist: lars w, sen en maassa annat
Bästa låt: är lite småberoende av 30 seconds to mars- hurricane
Bästa film: the notebook, dear john, ps i love you o säkert fler
Favoritprogram på tv: one tree hill, big b, 2½ män osv

Jag gillar bäst: när man mår bra & när alla ens nära o kära mår bra.
Jag avskyr mest: oro-känsla! svek
Kille/tjej jag vill ha chans på: har redan en booyfriiend faktiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback