En mulen torsdag..

Godmorgoon! Ingen sol idag, nä helt vitt ute. Igår på kvällen började det snöa, fasen vilken ångest! Det ska ju bli vår och sommar nuu :) Nåja, det är ju iaf bara -2 grader.

Jag är fortfarande sjuk. Täppt, frossig och allmänt hängig. Idag ska jag nog hem till byn, tom är ledig imorgon så jag ids nog inte stanna här själv. I helgen ska jag väl bara vila upp mig och försöka bli helt kry! Tom ska och köra skoter hela helgen :)

Snart ska jag fika te och en rostad macka och titta big b på webben! missade igår av någon anledning. Jo, det var för att jag fotade lite kläder som jag tänkte sälja på Tradera. Typ gamla huvtröjor från min punk-tid, eller jaa typ, min svarta tid kan man säga, haha! :) Kanske inte får något för dom, men man kan alltid testa. Dom bara skräpar i min garderob! Fick mycket mer plats nu. Sen funderar jag på att sälja skor, ska titta i byn om jag har några lämpliga.

Sen ska jag göra en sminkning också tänkte jag. Blir nog kanske något med lila idag, jag äälskar lila! Så vi hörs sen.

Pusss

(bild från weheartit)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback