20:40

Halloj! Nu har jag landat hemma igen. Jag for med mamma på lite affärer. Vi var och tittade på kappahl, lindex och kicks. Lindex hade ju blivit riktigt fint! Kappahl var ju också stort och fint, men inte mycket fina kläder alls? Caféet var faktiskt allt annat än mysigt och fint :S Undra om det verkligen ska se ut sådär? För det ser ju helt ofärdigt ut. Hur mysigt kan det vara att sitta där mitt i och fika, ingen mysbelysning eller något? Nåja, inte för att gnälla men så uppfattade jag den nya "gallerian" :) Var ju kul att äntligen se den!

Jag har köpt lite nödvändiga saker idag, foundation, ögonkräm, deo! Det var jag i stort behov av, fick använda mina rabatter på Kicks också! Köpte en skitfin ring därifrån :) På coop köpte jag deon och en concealer, ni vet garniers roll on concealer som man har under ögonen? tror den är bra! För jag känner att det blir liite torrt med MUS kak-concealer just i ögon-området. Ska bli spännande att testa allt nytt imorgon!

Mamma kom även med mitt paket från ELF, trodde inte att den skulle komma så fort, men det gjorde den allt! :) Grejorna verkar braiga och jag ska testa dom så fort jag hinner. Skriver säkert någon slags recenssion sedan om alla eller vissa av sakerna.

Fick ju bla ett mattgörande nagellack, så nu har jag mattsvarta naglar, fräsigt! Och det lila glittriga nagellacket var to die for! Så jäkla fin!

Slänger upp lite bilder på allt! Så hörs vi imorgon, ska duscha, kvällsfika och sen invänta big b! Dagens höjdpunkt! ;) hihi

Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback