Luleå & ms-meet

Hej på er! Nu var det ett tag sen jag skrev igen. Har varit i Luleå förra veckan hos syster! For dit på måndagen och så kom vi hem i torsdags. I lördags var vi ut på nunis! Jag & anna fixade oss här i byn och vid 18 tiden kom vi till sanne, där vi drack och dansade lös lite till 22 ungefär. Då hämtade marcus upp oss och vi åkte lite och blev avsläppta på nunis. Det var väldigt kallt ute men vi klarade oss från regn iaf.

Det var en rolig kväll trotsallt, jag och jonathan for till kullen vid halv 2 och satt där till typ 4, då anna, anton och emma också kom dit. Vi ringde mamma och bad hon hämta oss, tror inte jag somnade förrän 7 på morgonen. Men det var det värt :)

Idag händer det nog inte dessmer, blir nog bara att sitta inne eller fara till stan kanske. Vädret är ju så satans tråkigt, kallt & regn :( fan å! Jag vill ha 30 grader i skuggan igen. Hoppas det blir så igen!

Nä, nu ska jag äta frulle och sen vettetusan.
Pusss


---

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback