Så länge vi är tillsammans, faller resten på plats

Godmorgon på er! Sitter och lyssnar lite Volbeat för tillfället, har precis sminkat mig. Eller ja, bara basen, dvs (primer, concealer, foundation, puder, rouge, bronzepuder) jag lämnade ögonen för att jag ska hämta ut mitt paket med mina två paletter idag! :D det kom tillslut! Så självklart ska jag göra en sminkning med någon av de nya färgerna idag!

Jag känner dock huvudvärken komma smygande, hoppas det stannar där och inte bryter ut. Hjärtat är nämligen hemma från jobbet idag, då han är riktigt förkyld, feber o allt! Så idag har jag passat upp han med frukost på sängen, sen har vi bara myst och kollat en film jag laddade igår. Jag känner mig inte helt kry jag heller, blä.

Blir nog inte att göra så mycket idag skulle jag tro, mest mysa o vila. Kanske slänger upp en tutorial sen, iaf en dagens make! Så håll utkik om ni vill se deet. Spännande att testa nya paletterna, färgerna såg riktigt fina ut! :) så får hoppas dom är det irl också.

Nä nu ska jag avrunda här, fick ett sms där det stod att jag får hämta paketet från Gojan först efter 14, så jag kanske far vid 15 och ser om det kommit.

Pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback