Midsommar i Purnuvaara!

Hello! Igår var det då midsommar som sagt. Vi åt grillat och drack lite bärtz här hemma, sen drog jag och anna med moppen till Purnuvaara däre var ferre med partytält o hela kittet. Vi blev inbjudna av jonte :) Vi drog hem ganska tidigt, typ efter 1 redan, men det var la trevligt ändå! Kul o träffa lite bybor. hehe

Idag är jag väldigt trött och ids inte göra något alls i princip, har suttit ute och solat lite och lekt med hundar och ungar. Nu ska jag nog ta en liten siesta tror jag, sen får jag se vad kvällen bjuder på, kanske man umgås lite eller sååå!

Blev bara en liten update, nu vet ni att jag lever åtminstone, känner mig mer död än levande dock. Attans sömn! ;) Bjuder på lite snygga mobilpics!

Pusss, hörs när vi hörs!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback