bloggsvar..

Hallo! Idag är jag liite friskare men inte helt. Har vaknat rätt sent idag, skönt att sova när man är sjuk! Har fixat en såndär frågelåda till min blogg, som ni ser till höger --> Så om någon undrar något är det bara att fråga där! Det är ju lättare än att lämna en kommentar :) Om jag inte får några frågor så tar jag väl säkert  bort den igen, hähä!

Idag vet jag inte vad som sker, älskling skulle till byn efter jobbet, så då blir jag själv.. hm trist. Men jag kanske åker till byn jag med då, får se! Måste se lite big b nu på webben, sista jäkla dagen idag. Roligt med final men samtidigt skittråkigt att det slutar :( Nåja, Simon ska iaf vinna! Ska rösta på han nu tror jag.

Jag har förresten lärt mig att göra både fiskbensfläta och utbakadfläta :) haha är ju egentligen superenkelt, men nää jag har inte kunnat det! Har inte haft så mycket för mig när jag varit sjuk, så har kollat runt lite överallt på youtube och sminkbloggar osv.

Nu ska jag fika! Hörs sen. Ha en bra helg tänkte jag säga, men kom på att det faktiskt är söndag!

Pusss


Härlig grillningsbild från förra sommaren!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback