Lite nytt här vettu!

Nu har jag suttit och ändrat min blogg ett tag, vart så less på förra headern + färgerna så nu fick det blir såhär! Sitter och lyssnar musik just nu och skriver på msn med pernilla. Jag tror jag ska hoppa i duschen snart och sen ringa en finis och sen försöka sova. Mitt dygn är rätt skevt för tillfället :P Fast vad spelar det egentligen för roll?

Har inte gjort dess mer idag, sagt hejdå åt mina sötnosar, leon o leija som for på en minisemester över helgen, med anton o emma då förstås ;) höhö! Sen har jag pressat i solen i typ 2 timmar, underbaaart! Hoppas på finväder imorgon så man får steka sig ännu mer.

Nä, nu ska jag gå, har ont i axlarna känner jag, börjar bli gammal!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback