listalista

vilket är ditt livsmål: att vara lycklig
vad har du för puder: ett transparent löspuder från Lumene
har du använt någon hårprodukt idag: nixpix
vad använder du för parfym: olika, men oftast escada taj sunset
hur många speglar finns i det rum du är i nu: 2
var är du nu: i mitt flickrum :P
har du bråkat med någon idag: nää
saknar du någon nu: joo
röker du: nepp
dricker du alkohol: det händer
tar du droger:
tycker du om dina grannar: inte många
anväder du icq eller msn: msn ibland
när gjorde du senast något riktigt dumt: minns inte
har du blivit hotad via telefon: tror jag inte
vilken färg har du på dina underkläder nu: svart&rosa
gillar du dokumentärer: yes, vissa
längtar du till din nästa födelsedag: nä, hatar att fylla år!
brukar folk säga att du ser äldre ut än du är: händer ju inte ofta men isåfall äldre, ja
skulle du kunna ha silikonbröst: njae
borde man få röka på pubar: nope
brukar du bada i sjöar om somrarna: ohja
vad gör du just nu: lyssnar musik o väntar på ett sms
är du blyg: yes
roligaste resa: vet inte
vilken tid gick du upp idag: 11 kanske
vilken låt lyssnade du senast på: shinedown- simple man
har din pappa glasögon: ibland, när han läser tror jag
har du glasögon: nää
bor du i sthlm, gbg eller malmö: nejnej
har du sagt ;jag älskar dig till någon idag:
är du homosexuell:
vad tycker du är äckligt: många saker!
vad såg du senast på tv: haha var flera dagar sen jag kollade tv, så jag minns inte?
har du köpt någonting idag, i så fall vad: yes, två glassar höhö
vem ringde dig senast: syster
hur svarar du i telefonen: hallå!
tycker du bäst om varm eller kall oboy: kall
vad ska du göra imorgon: en massa hemligheter
har du fint hår: ah visst
vad ska du göra nu: ta det lugnt
Vad har du ätit idag?: kött o klyftisar
Vad har du på dig?: ett linne och nå slags halvlånga pösiga byxor
Har du växt något det här året?: skulle inte tro det
Har du gått upp/ner i vikt det här året?: ner
Vilket år har varit ditt bästa?: vet inte
Vad ser du fram emot?: en grej
Vad har du ångest inför?: en massa
Är du öppen?: jo
Hur långt hår har du?: till svanken hehe
Vad har du för betyg i matte?: G
Vilket är/var ditt sämsta ämne? idrott? haha
Har du en bra klass?: hade en bra klass!
Vad ligger på ditt datorbord just nu?: har datorn o skärmen på golvet så en matta
Varför blev du arg senast du var det?: säg det
Hur ofta städar du?: för sällan :P
Hur länge kan du använda samma byxor utan att de tvättas?: är rätt bra på att grisa ner allt så, inte länge
Byter du underkläder varje dag?: yep
Hur ser stolen som du sitter på ut?: sitter på ett golv, mattan är svart/brun :P
Hur luktar du nu?: som godis
Vad skall du göra i helgen?: helgen var nyss vettu
Är du romantisk?: om jag är
Vad skrattade du åt senast?: åt en grabb
Har du ont någonstans just nu?: nä :O
Får du hög telefonräkning?: ibland
Har du många vänner som kommer från andra länder än du själv gör?:
När dansade du senast?: hmm, på onsdagspub när jag var där
Vad skall du göra när du är klar med det här?: mysa med morgan som står framför mig och tassar på tangenterna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback