Det är hit man kommer när man kommer hem..

Hej! Tänkte faktiskt slänga in ett litet inlägg såhär klockan 05:45 på morgonen, jag har ju inte skrivit ett normalt inlägg på väldigt länge nu. Idag har jag inte gjort allt för mycket, mamma & pappa åkte iväg på en minisemester till luleå o piteå och så, så jag är ensam hemma med morgan. Skönt men samtidigt lite väl tomt. Jag har suttit ute och solat i den lilla sol som fanns, gått en prommis med morgan, vart till stan en sväng och såå.

 

Sen frågade Jonte om jag skulle med och fiska men det orkade jag inte för stunden för jag hade duschat och lagt mig i sängen redan men typ en timme senare ångrade jag mig och hoppade i kläderna och drog iväg för o leta han. Och jag fick verkligen Leta för jag lyckades köra fel 2 gånger! Haha först tog jag helt fel väg och nästa gång råkade jag svänga åt fel håll och kom till någon jäkla myr. Illa illa! Nåja, fram kom jag iaf. Han kastade några gånger och sen satte vi oss i kojan istället och sen for vi till en annan koja där vi skulle göra eld men det gick inte bra! Allt var blött och sånt så vi försökte med alla knep men naae, vi fick klara oss utan. Men vad gör väl det?

 

Har precis kommit hem, vart en riktigt mysig natt/morgon, solen skiner och fåglarna kvittrar, precis som en sommarnatt ska vara. Nu ska jag försöka sussa i någon timma! :)

 

 

& denna låt sjöng jonte för mig, himla vackert! :D haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback